en bestämd och envis tös

igår ville alicia inte sova.. hon vägrade helt enkelt trots att hon var dödstrött.. vi försökte flera gånger men till slut fick hon komma upp igen.. det funkar inte att gå fram och tillbaks till sovrummet när alicia gallskriker som en stucken gris.. och så hade hon inte ätit så mycket och inte så bra under dagen och hon ville varken ha böst eller flaska.. men till slut la jag mig i min säng med henne bredvid mig och vi låg och pratade och busade en stund och til slut efter lite snuttande så sov hon som en gris.. stackars liten flicka som har det så jobbigt..

idag har hon följt med mamma till borås.. var så duktig så.. inget gnäll under hela dagen.. lite när vi hade varit och handlat på ICA Maxi och var på väg hem igen.. sen slocknade hon och sov drygt två timmar.. en knapp timme i bilen och resten i soffan hemma..

Ikväll var hon gnällig.. ville inte ha flaska.. gjorde lite gröt som hon bara smällde i sig och sen prövade vi att lägga henne.. världens gallskrik gjorde att efter en kvart så gick jag in och så tog jag upp henne och hon fick snutta en stund och sen somnade hon.. 

i dag har vi inte lagt in några bilder men de kommer i morgon..

godnatt,

puss och kram Alicia 

Kommentarer
Postat av: moffa

kul att veta att det inte är vi som skämmer bort dig som endel befarade!!!!

morsan och farsan verkar klara av den biten ganska bra själva :)

som sagt var ....höja rösten lite så får man som man vill!!! mheeheheh!

2009-01-05 @ 20:57:11
Postat av: moffa

kul att veta att det inte är vi som skämmer bort dig som endel befarade!!!!

morsan och farsan verkar klara av den biten ganska bra själva :)

som sagt var ....höja rösten lite så får man som man vill!!! mheeheheh!

2009-01-05 @ 20:58:46
Postat av: Helen & Vilgot

Åhåå.. Hoppas lilla humöret blir bättre snart! Har hon lärt sig nåt nytt på sistone?`

Hoppas allt är bra med er annars!

Kramar

2009-01-05 @ 22:18:27
Postat av: Helen

Hej igen!

Kul med ny layout, jag trodde jag kommit fel först :-) Att du går ifrån rosa, det trodde jag inte ;-)

Kan diu skicka din epostadress, hittar den inte... :-( Så får du lösen osv till bloggen när det blir dags!

Kram

2009-01-06 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0