Söt liten flicka

Ja de senaste dagarna har alicia varit helt underbar.. ja hon är väl jämt underbar.. hon är så duktig och sitter själv på golvet och i sin matstol som hon älskar.. hon har fått vara hos farmor en hel del denna helgen men det tycker hon bara är roligt. Igår fick hon bekanta sig med hur det ser ut hemma hos sina gudföräldrar som ska ha henne på fredag. det gick jättebra och hon gillade täcket hon fick ligga på..

Nu mera på kvällarna har hon lite svårt att sova.. hon somnar till i våra famnar men vaknar så fort vi reser oss upp och ska lägga henne i sin säng så det slutar alltid med att hon får somna i vår säng och att vi bär över henne när hon somnat.. Hon ligger och vrider och vänder på sig och snackar som bara den.. och det blir bara högre och högre och högre.. så hon nästan skriker... såå sött.. men såå jobbigt för mamsen och pappsen.. men men vad gör man inte för sin älskade dotter.. till slut lade vi henne på mage igår och efter en liten snackperiod så somnade hon på sin mage och jag kunde lägga henne i sin egen säng.. dock inte på mage för jag litar inte riktigt på att hon kan vända sig ordentligt än.. Sen sov hon från 22:10 till 05:30 och åt lite och somnade sedan om igen.. hon ligger just nu och sover.. sötnosen min..

Idag ska hon få träffa sixten!! det tycker hon ska bli kul!! det sa hon igår...hihi

här kommer lite bilder från helgen..


Alicia är såå söt.. hon har börjat med olika miner genom att böja ner huvudet och titta upp.. fattar bara inte varför.. men såå söt hon är när hon gör det.. Hon fick en ny matstol i lördags med ett bord till och det är helt suverän tycker alicia för man kan ju ha en massa leksaker framför sig ju...
   
   
   
   
    

Vi lånade med oss mormor och morfars matstol den gillar hon..
 

Att sitta själv på golvet är kul.. här har hon faktiskt på sig en blågrön body.. ja jag vet.. den är inte rosa.. :)
   

Nej nu ska jag ta upp den lilla tösabiten min och ge henne lite gröt..

Ha en bra dag!!

Puss och Kram Alicia och mamsen..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bodyn va väldans fin även fast den inte är rosa =)

Tack för idag! Syns imorron igen.

Kram

2009-02-09 @ 17:20:16
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0