jippijej en riktigt härlig tjej!!!!

haha.. hon är för go..

i fredags fick alicia vara med farmor medan mamma och pappa åkte och gjorde lite ärenden.  det gick sååå bra. på lördagen var det även farmor som gällde eftersom mamsen skulle jobba och pappsen skulle greja uppe i huset.. på söndagen var hon hos farmor en stund men inte hela dagen. för pappsen var bara iväg en stund.. mamsen jobbade ju..

Alicia har börjat med en grimas och den e för söt.. jag försöker få den på kort men det är såååå svårt.. hon har även börjat knäppa med fingrarna.. nåja åtminstone använder hon tumme och pekfinger så som om hon ska knäppa eller något så sött.. hon vill även hellre stå än sitta.. så frågan är om hon kommer gå före hon kryper???! hihi ja det återstår att se...

igår var vi på babysim. alicia var enda barnet där för de andra var sjuka så vi fick lite specialundervisning. Alicia skulle sparka med benen medan jag drog henne framåt i vattnet men det enda som hände var att hon sträckte bak armarna som om hon flög och låg helt stilla med benen.. haha.. så söt och så lat.. bekväm unge!!! sen provade vi att dyka.. första gången gick sådär.. hn fick en kallsup men annars var det ingen fara.. efter en stund gjorde vi det igen och det gick mycket bättre.. såå duktig flicka vi har!! love you!!

Ni ska veta att våran duktiga flicka har sovit från 21-07 två nätter i rad.. visst har hon gnytt lite men aldrig vaknat!! hoppas hoppas hoppas att det håller i sig!!!!

Idag är det kyrkis som gäller.. tråkigt nog kommer inte sixten dit men det finns ju andra barn säger alicia här till mig. hihi.. nåja jag kan tänka mig att hon tänker så iaf..

sen får alicia vara hos farmor och farfar medan mamma åker till borås.

idag ska jag även beställa kort på alicia. har ju hur mycket kort som helst att framkalla..

lite bilder från dagarna:

nyvaken


leker lite


förberedd inför natten



nyvaken
   


så stor och fin liten flicka

nej nu ska stumpan äta och sova en liten stund..

ha en bra dag.
puss och kram alicia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klarade ni er på kyrkis idag utan oss ;0)

Vad hittade du på i Borås då?

Kramen

2009-02-17 @ 18:20:42
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0