sötnosen (datorn hängde sig så det kommer två dagar för sent, skulle ha kommit i fredags..)

Igår hade vi en bra dag då alicia hjälpte mig att städa och dona här hemma.. hon satt så snällti sin babysitter och tittade på.. iag har hon oxå varit snäll och suttit i sin babysitter medan jag har färdigställt det 5:e fotoabumet och påbörjat det 6:e. sen kollade hon när jag diskad och gjorde lunchen.. just nu ligger hon och pappsen och sover middag..

här kommer lite bilder:

Häromdagen var vi i jönköping och träffade en kompis till mig.. Ida tyckte att alicia var så söt så..


Hon sov så gott i vagnen oxå.. fick ju inte ut barnvagnen från bilen då bagageluckan hade gått i baklås så jag fick ta och låna en kundvagn med barnstol från coop..


Alicia har börjat ta i eksakerna


Lite blandade kort




Farfar var och gosade lite..


Alicia var så hungrig så hon trodde att det skulle gå fortare om hon stoppa foten innanför mammas tröja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0