Sover dåligt..

Igår och idag har alicia sovit riktigt dåligt.. hon vill inte sova på dagarna och sover kanske en kvart tjugo minuter per gång och är övertrött.. igår gick vi därför på en promenad kl tre då hon givetvis somnar och sover till halv sex.. sen på kvällen kommer hon inte till ro utan somnar med en utmattad mamma och pappa kl 22:30.. suck en jobbig kväll..

Idag gick vi på kyrkis och tyvärr var vi ensamma som dök upp.. och så var det jag som hade fikat denna gång.. och eva som har det hela äter inte vanligt bröd heller så hon åt sitt bröd och jag åt mitt.. och sen pratade vi en massa och jag fick pyssla lite.. tråkigt att vara själv.. alicia sov typ en timme där vilket var skönt.. och när vi väl kom hem så tänkte jag fixa potatis till henne och ge.. men hon var för hungrig så det gick inte så vidare bra men men hon fick iaf smaka på det.. sen har hon varit väldigt gnällig och inte kommit till ro alls.. så vid fyra bestämde jag mig för att nu tar vi en promenad så hon får sova.. och vad händer?? jo hon somnar!!! och sover än.. har sovit snart 2 timmar.. skönt för henne och för mig.. men hur kommer hon sova i kväll då?

Här är lite bilder från igår och idag..

En söt och go tjej ligger och sträcker ut sig på sitt täcke i soffan..


Igår kväll var det jobbigt att få henne att sova men visst e hon söt i sin fortfarande för stora pyamas..?? hon är helt go sådär på kvällen men när man inget hellre vill än att sova ja då ska hon va vaken!!!


Idag har vi gosat lite.. sötnosen är så underbar när hon bara vill det så..


Vi fick ju ge oss ut på en kvällspromenad idag.. och hon är så söt när hon är nedbäddad i vagnen..


Nej nu ska jag se om hon har vaknat.. hon ligger och sover i vagnen ute..

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Paulina

Halkar in från Sandras blogg lite, Är syster med Patrik, så jag vet väl vem Peter är..

Så söt eran flicka är..

2008-12-10 @ 09:40:45
URL: http://busarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0