första förkylningen

idag har alicia drabbat av sin allra första förkylning med hosta och snuva.. hon är jättegnällig och hängig och orkar knappt hålla upp huvud eller armar.. det var väl oundvikligt att hon skulle drabbas med tanke på att hennes mamma har varit sjuk ett bra tag nu.. och såklart när mamma börjar bli bättre så blir lillan sjuk.. stackars liten.. hon kan inte somna i sin säng på dagarna.. bilbarnstolen och babysittern går an.. hon vill knappt äta heller.. suck.. men men så länge hon åtminstone snuttar lite så får hon i sig lite..

Vi har varit ute och farit idag.. först till apoteket, sen till ica och sen till bibblan och sen till fyndlagret där lite julklappar inhandlades.. det gick bra med lilltjejen som i stort sett sov hela tiden..

Väl hemma blev det lite mat som gick ner och sen fick lillstumpan lufta rumpan på en filt och ett täcke... sen satte vi på blöja innan hon hann kissa.. sen myste och lekte vi ett tag och alicia stornjöt.. sen skulle jag börja med maten så jag satte henne i babysittern och gick ut i köket en stund.. när jag kommer tillbaka har hon somnat och ligger och snarkar så gott.. 

Lite ledsen och gnällig får man ju vara när man inte mår bra.. stackars liten som aldrig varit sjuk förut.. hon vet väl inte vad hon har fått..

Här kommer lite bilder...
Mys i soffan


Mys med mamsen innan läggdags..
  

 

Gostid med mamsen..
    

      

    
Söt som få när man är butter..
 

 
Detta var nog den bästa bilden idag!!!! SÅÅÅ söt hon är min älskade dotter!!


Fin klänning där texten stämmer så bra!!
 

Nej nu ska vi gosa lite jag och alicia innan vi ska gå och sova.. hm.. hur mycket sömn vi får i natt får vi väl se!!

GODNATT!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0